Emzer

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 22 mars 2011 22:23

    Har precis kommit hem från en riktigt blåsig fotbollsträning, det var första träningen på flera veckor så det var ju riktigt jobbigt. Men det gick ganska bra, fast jag var lite trög och fattade inte riktigt vad jag skulle göra.


I morgon har jag sovmorgo till typ klocka ett och då blir det styrketräning  

Men nu måte jag sova

Av Emma - 19 mars 2011 10:41

I torsdags kväll sov alla i våran klass över på skolan, eller sov gjorde väl ingen. Vi vara vakna precis hela natten och för mig var det första gången jag var vaken en hel natt. Vi gjorde pizza till middag och sen var det nån jävel som tog en av mina colaflaskor, lite sur jag blev då. Vid 5 tiden gick alla runt och såg ut som zombies jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv. Sen somnade typ alla på matte lektionen och jag sov på rasterna. Sen skulle vi ju ner till gården på kvällen för våran gamla fritidsledare Linda kom och hälsade på. Jag la mig i soffan och somnade när jag kom ner sen var jag dötrött hela kvällen. Lite glad man var när man kom hem och fick sova efter att ha varit vaken i typ 40 timmar  

 





























Av Emma - 8 mars 2011 22:27

Var på stan ett tag för att leta efter ett par täckbyxor och lyckades faktist hitta ett par också passade jag på att köpa en ny mössa.


       

Presentation


Nä men tja

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards