Emzer

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma - 18 februari 2013 10:49

Utvilad, go och glad vaknar man upp med sina underbara vänner vid sidan om sig, tittar åt andra hållet och där ligger den meterhöga läxhögen som kastar sin hånande blick på mig........... Lite mindre kul kanske.

Men men en bra helg har man ju minst sagt haft och är ledig idag så ligger inte och gråter direkt. Småttisgrisarna Mattias och Malin ligger fortfarande och snarkar medan jag pluggar-sover-pluggar-sover-pluggar-sover-sover ungefär :-)
Tror jag fortsätter så en stund till...... Hopp och skutt!!

Kram <3

Av Emma - 7 februari 2013 11:42

Lite snowboardsåkning strax före tolv i tisdagskväll, ja har man tråkigt så har man men snön såg så härlig ut att det var svårt att låta bli och man ska ju alltid göra vad man känner för. Igår var jag på gården, spelade lite biljard och fick hjälp med matteläxor, tack Amjad!!. Idag har jag kämpat för att hålla mig vaken hela naturkunskapen som omväxling, haha det gick ju bra ;-).

Av Emma - 4 februari 2013 17:39

Hej hopp!! 


Första inlägget på typ hundra år men men bättre sent än aldrig   

Det har varit lite händelserika dagar på sistånde, förra helgen var helt fatastiskt, en klasskompis fyllde 18 år så då blev det fest! sen var det en allmänt soft och mysig helg i övrigt. 

I tisdags provade jag min nya snowboard i sidsjöbacken, det gick ju sådär... men kul var det i alla fall. 


Den här helgen var det ju inte heller något fel på. Den började med att min kära farmor och farfar kommer på besök så då gick vi ut och åt på bite line hela gänget. Lördag Hasselatrip med Lissan och Julia, då fick man ÄNTLIGEN på sig skidorna så sjukt härligt som jag väntat!!! Sen blev det myssöndag på hög nivå. 


Nu har jag överlevt ännu en måndag, kändes tungt att gå till skolan men kvällen har varit rätt okej hitills, har lekt och spelat lite gitarr med lillasyster, kanske blir att dra sig neråt gården snart   

Presentation


Nä men tja

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards