Emzer

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma - 15 maj 2011 19:32

  Kom precis på att coca cola fyller 125 år och jag har inte sagt grattis, är det ens tillåtet? inte enligt mig i alla fall. Nåja bättre sent än aldrig.

GRATTIS COCA COLA!      

PS. kom ihåg, en coca cola förlänger livet men tyvärr inte joggingturen  

Av Emma - 2 maj 2011 22:07

Heej!

Lat som man är har jag självklart skjutit upp bloggandet till sista sekunden (om det finns någon i det sammanhanget) men nu är det nog dags att berätta vad jag gjort under mitt lov som blev två veckor eftersom jag var ledig en hel vecka för att åka till fjällen. Vi hade sjukt kul när vi var där vi fick en fantastisk skidlärare och i år behövde vi inte vara ensamma i våran grupp. En tjej som var lite yngre än oss och en jämngammal från Göteborg var med oss. Det fanns inte så jättemycket snö men det gick bra att åka ändå också blev det jätteroliga vatten pölar som vi åkte över (men min kusin Elma tyckte inte det var så kul).  Sen fick jag inte vara hemma länge för än jag och farfar skulle åka till åland med färja. Vi åt riktigt bra buffé och jag fick en danslektion med Tony Irving.


På valborg åkte jag med min moster, hennes familj och bästa kusinen Rebecca. Vi hade jättekul och dagen efter fick vi rida med Evelina de var super  

Presentation


Nä men tja

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards