Emzer

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma - 31 augusti 2011 23:44

Okej får se klockan är snart tolv och jag ligger vaken med min kära dator och tänkte skriva klart några läxor. Men vet ni vad som är läskigt, jo att jag inte har nåt emot det uppgifterna vi får är ganska roliga. Kanske jag äntligen kommer lära mig att göra läxorna i tid   Bytte klass i måndags och jag måste säga att jag trivs riktigt bra, men nu är det bäst att jag börjar jobba så jag får sova också.

  

Av Emma - 24 augusti 2011 21:44

Har gått tre dag på gymnasiet nu och det är ju inte så illa som jag trodde  


Det är så mycket värre   hatar de som saltgurkan på Mcdonalds cheeseburgare skulle göra vad som helst för att få ha sommarlov igen och då har vi inte ens börjat arbeta på riktigt än.


GUD HJÄLP MIG  

Av Emma - 21 augusti 2011 21:35

Nu är jag hemma från mitt äventyr på Gotland, kom hem i fredags så jag har varit hemma hela tre dar. När jag kom hem fick jag en ny mobil av pappa och ingela är supernöjd med den än så länge. Och i morgon måste man upp tidigt och gå till skolan igen fy fan första dagen på gymnasiet också, puhu sommarlovet är SLUT  


Hej då  

Av Emma - 9 augusti 2011 22:41

Har efter en lång bilresa äntligen kommit en bit på väg mot Gotland, har mellanlandat på väddö och ska vidare till Stockholm i morgon och hoppas på att vara på Gotland på torsdag.    Äää hur fortsätter jag nu? Idag har jag inte gjort så mycket, nej skojja bara bäst jag går och lägger mig bolibompa är slut för längesen.  HIHI   GLASS!!

Av Emma - 6 augusti 2011 22:32

Kom precis hem efter att ha ätit middag på Olearys med Malin,Jennifer,Hanna och Lissan, tror jag ska ner till Malin snart eller om jag skulle till Jennifer, vet inte riktigt än. Men vi ska se på någon av våra filmer, vi har nämligen hyrt sju stycken den här veckan. Börjar bli stamkund på hemmakväll nu  

Av Emma - 5 augusti 2011 12:12

  Var på mitt livs bästa fotbollsträning i går, det regnade så vi tränade glidtacklingar och vi fick låna en boll av dom som spelade amerikanskfotboll så vi kunde spela rugby  så här såg mina VITA strumpor som jag var tvungen att ha just den träningen ut när jag kom hem.  

:-)

Av Emma - 4 augusti 2011 17:10

Heeeej! 

Nu har jag fått varit hemma ett tag efter en fjällresa till Tänndalen och sedan en paddlingstur med farfar, farbror och kusinerna. Funderade ett tag och kom på att jag har hunnit med en hel del den här sommaren. Jag har badat typ varje dag, fjällvandrat, ridit, paddlat, krypt i grottor, åkt zipline och snart åker jag till Gotland, och där kommer vi in på en lite tråkigare historia. Pratade med farmor i går och vi ska tydligen åka till mina kusiners stuga, så blir borta ungefär två veckor innan jag får komma hem igen. men men jag får ju träffa mina kusiner mycket i alla fall och det blir ju kul     

Presentation


Nä men tja

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards